Genomdig

Det här är en sann historia om ätstörningar och depression. Det är en historia om mitt liv. Den delen av mitt liv som jag absolut inte vill visa upp eller dela med mig av. Den delen som jag skäms över. Men jag vill berätta den för dig...

Det ingen ser

Publicerad 2013-12-18 22:13:39 i Det ingen ser,

Det här är en sann historia om ätstörningar och depression. Det är en historia om mitt liv. Den delen av mitt liv som jag absolut inte vill visa upp eller dela med mig av. Den delen som jag skäms över. Men jag vill berätta den för dig. Jag vill berätta för de som känner igen sig. Och tala om att du inte är ensam. Mitt namn kommer aldrig dyka upp här, dels för att jag skäms så otroligt mycket och dels för att visa att denna tjejen kan vara vem som helst, en som alltid kommer till jobbet/skolan glad och positiv, driven och engagerad, en som är smal eller en som är tjock, en som tränar eller en som inte gör det. Fastän ingenting syns på utsidan kan insidan vara trasig.

/anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anonym

Det här är en sann historia om ätstörningar och depression. Det är en historia om mitt liv. Den delen av mitt liv som jag absolut inte vill visa upp eller dela med mig av. Den delen som jag skäms över. Men jag vill berätta den för dig. Jag vill berätta för de som känner igen sig. Och tala om att du inte är ensam. Mitt namn kommer aldrig dyka upp här, dels för att jag skäms så otroligt mycket och dels för att visa att denna tjejen kan vara vem som helst, en som alltid kommer till jobbet/skolan glad och positiv, driven och engagerad, en som är smal eller en som är tjock, en som tränar eller en som inte gör det. Fastän ingenting syns på utsidan kan insidan vara trasig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela